Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/fundaciotalita.org/httpdocs/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
Aplicació "Yo también leo" Descomptes pels usuaris de Talita. - Fundació Talita

Aplicació “Yo también leo” Descomptes pels usuaris de Talita.

¿Coneixes l’ aplicació “Yo también leo” ?

És una aplicació dissenyada especialment per ajudar a nens i nenes amb síndrome de Down i altres tipus de discapacitat intel·lectual en el procés d’aprenentatge de la lectura. L’aplicació està basada en el mètode Global de Lectura i ha estat supervisada pel nostre equip tècnic.
L’aplicació es pot fer servir en català o en castellà.

El cost a les botigues d’aplicacions de Google Play i Apple Store és de 23,90 €

Ara com a usuari/a de Fundació Talita et donem la possibilitat d’aconseguir l’aplicació a un preu molt especial.

Aplicació completa + pack de vocabulari “Animals” (2,90 €) només per 19 €

Això et suposa un estalvi de 7,80 €

T’interessa?

Escriu un correu a  “Yo también leo” ( info@yotambienleo.com ) indicant a l’assumpte “TALITA” i en el correu el teu nom i elles t’explicaran com fer-ho.

Segur que al teu fill/a li anirà molt bé.