Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/fundaciotalita.org/httpdocs/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
CALÇOTADA FAMILIAR 7 D'ABRIL - Fundació Talita
CALÇOTADA FAMILIAR 7 D’ABRIL

Benvolgudes famílies,

Com ja us vam anunciar fa uns dies, us convoquem amb il·lusió a la tradicional calçotada familiar de Talita, on volem tenir una trobada amb tots vosaltres, pares, fills, avis…

Serà el diumenge 7 d’abril de 2019, cap a les 12 h. del migdia.

Com en anys anteriors, ens aplegarem a la Masia de Santa Anna, a Sant Quintí de Mediona (a prop de Sant Sadurní d’Anoia, a uns 50 minuts de Barcelona ciutat).

La logística d’aperitiu, calçots, botifarra, pa amb tomàquet, begudes i estris (plats, gots, tovallons) són a càrrec de Talita, pel que us demanarem una aportació de 25 € per nucli familiar. (ES04 2100 1009 9402 0009 1272)

Com cada any, us demanem que cada família porti les postres, que compartirem entre tots. Un any més, aprofitant que els vostres fills els agrada tant ajudar i col·laborar, farem el II Concurs de Pastissos. Hi haurà un jurat que decidirà el pastís més bo i més original. Us animem a tots a participar-hi!!!

Per la nostra organització, necessitem rebre la vostra confirmació d’assistència el més aviat possible, i us demanem omplir les dades en aquest enllaç.

Us hi esperem a tots!! Moltes gràcies!!