Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/fundaciotalita.org/httpdocs/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
Calçotada de Talita 15 d'abril 2018 - Fundació Talita

Calçotada de Talita 15 d’abril 2018

Us convoquem amb il·lusió a la tradicional calçotada familiar de Talita, on volem tenir un encontre amb tots vosaltres, pares, fills, avis…

Serà el diumenge 15 d’abril de 2018. Cap a les 12 h. del migdia.

Com anys anteriors, ens aplegarem a la Masia de Santa Anna, a Sant Quintí de Mediona (a prop de Sant Sadurní d’Anoia, a uns 50 minuts de Barcelona ciutat).

Com cada any, us demanem que cada família porti postres.  Aquest any per això, ja que tot el tema culinari està tan de moda i a molts dels vostres fills els hi agrada tant poder ajudar i col·laborar, hem pensat de fer un concurs de pastissos!!! Hi haurà un jurat que decidirà el pastís més bo i més original. Us animem a tots a participar-hi!!!

Per la nostra organització, necessitem rebre la vostra confirmació d’assistència el més aviat possible, a través d’aquest enllaç.

Moltes gràcies pel vostre recolzament i participació.

Us hi esperem a tots!!