Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /var/www/vhosts/fundaciotalita.org/httpdocs/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
Carrera virtual per la inclusió - Fundació Talita

Carrera virtual per la inclusió

Coincidint amb el dia Mundial de la Síndrome de Down, Talita organitza una carrera solidària virtual, on tots els beneficis aniran destinats als nostres projectes d’inclusió.

Entra a enllaç , aquí pots fer la teva inscripció.  Pots correr en la modalitat de 5 o 10 Km o si ho prefereixes, caminar 2 Km.  Només cal que t’inscriguis.
Col·labora i dóna pel teu dorsal.

Pots fer-ho com a repte personal, familiar, amb amics o…. Participaria la teva empresa a la carrera virtual? Anima als teus companys!!

Apunta’t i corre. I sino vols correr…. ho pots fer caminant!! No tens excusa!!

Si vols caminar o correr per la inclusió, els dies 19, 20 i 21 de març, suma’t al repte.

Ens ajudes??